1 Ağustos 2014 Cuma

Omuzlarınız işte böyle daha küçük gözükecek

Tekrar merhaba! 
Söylediğim gibi artık blogumuza daha geniş konular hakkında yer ver istiyorum. Bu yüzden yemek dışındaki ilk (kısa) yazım bugün burada! 
Yorumlarınız benim için çok önemli.. bekliyorum:)

Geniş omuz genelde kadının sportifliğini gösterir değil mi? Kimileri bunu beğenir, kimileri de yakınır geniş omuzlu oldukları için.. size hemen bir sır vereyim, bende geniş omuzluyumdur..  ama ben ve benim gibiler için  harika önerilerim olacak!



Giyilmeli;
-          V-yakalı bluzlar giymeye çalışın. Bu geniş omuzlu olduğunuzu göstermeyecektir.
-          Bol giden pantolonlar giymeye çalışın. Bu omuzlarınız ve vücudunuzun geri kalanını dengede tutacaktır.
-          İçi dolu etekler giymeye çalışın. Bu da vücudunuzu dengede tutacaktır!
-          Kalçanızın biraz altına inen ceketler ve yelekler tercih edin. Yani belinize kadar olanları değil..

‘Asla’ giyilmemeli;
-          Sırt dolgulu kıyafetler giymeyin.
-          Dar yelekler ve ceketlerden kaçının.
-          İlgiyi belinize vermeyin. Çünkü bu omuzlarınızı olduğundan da geniş gösterecektir.
-          İnce askılı bluzları çok fazla tercih etmeyin. Yinede askılı bluz diyorsanız daha kalın askılı bluzlar giyin.

Resim yazısı ekle
İşte bugünlük de bu kadar! Umarım verdiğim küçük öneriler işinize yarar.
Sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder